vrijdag 1 april 2011

Yes! Yes! Yes!

Yes! Mijn Vakmanschap is Meesterschap heb ik gisteren ingeleverd! Wat een heeeerlijk gevoel.
De laatste weken stonden bijna alleen maar in het teken van de website die ik aan het ontwikkelen was en het bijbehorende verslag. Dit is mijn een na laatste opdracht voordat ik mijn diploma in ontvangst kan nemen. Nu maar duimen dat het in een keer goed is!
De site is te vinden op www.jouwtalent.jouwweb.nl

Yes! Ik krijg nu weer tijd om met MijnDroomfabriek aan de slag te gaan. De eerste activiteit die ik onderneem is het organiseren van een Durftevragen - workshop in Roermond. Binnen het Durftevragen concept gaat men er van uit dat iedereen op bepaalde gebieden flink wat kennis in huis heeft en dat het leuk en makkelijk is om anderen met die kennis te helpen. Die ander hoeft alleen de juiste vraag te stellen. Ik vind het concept super en vind het dan ook erg leuk dat ze maandag 9 mei 2011 naar Roermond komen.


Om deze Durftevragen te houden ben ik bezig om een ruimte te regelen voor maximaal 12 personen, met gesloten beurzen. Ik heb afgelopen week wel al wat mailtjes de deur uit gedaan maar dit heeft nog niets opgeleverd. Vanaf maandag kan ik er actief mee aan de slag.  
Je kunt je wel al aanmelden op de website van Durftevragen.


Yes! Ik ga nu eerst lekker een weekendje relaxen. Heerlijk een paar daagjes niets moeten, alleen doen waar we zin in hebben, zodat ik maandag vol energie verder kan bouwen aan MijnDroomfabriek!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten