vrijdag 24 juni 2011

Bubbles!

Yes! Het is gelukt. Woensdagavond had ik mijn eindgesprek voor de opleiding Personeel en Arbeid. De hele dag kriebels in mijn buik. Het zal wel goed gaan maar toch spannend. En het ging goed. Om kwart over acht mocht ik eindelijk mijn zegje komen doen en om 10 voor negen kwam het verlossende antwoord: Geslaagd! Ze waren erg tevreden over mijn gesprek, vonden dat ik de zaken goed onderbouwde en stelden prijs op mijn eigen(wijze) visie. Ze waardeerden dit met een 9! Wauw, die had ik niet zien aankomen en wat leuk om te ervaren dat ik er nog net zo blij mee kan zijn als tijdens mijn middelbare schooltijd.


Samen met de 3 andere aanwezige medestudenten hebben we dit natuurlijk gevierd. Wat waren en zijn we blij. Het voelt zo heerlijk om een 4 jarige Hbo-opleiding af te kunnen sluiten met een goed resultaat. Het is klaar. Wat zullen we een vrije tijd krijgen de komende tijd. Onvoorstelbaar. Helaas geen bubbles op school maar wel een roseetje. Vandaag ga ik op zoek naar een fles bubbles om te proosten om deze prestatie. Na mijn vwo-diploma in 1990 nu ook eindelijk dat Hbo-papiertje. Ik ben er trots op en de hele wereld mag het weten!


Gisteravond hebben we gehoord dat ook de 3 studenten die gisteren het gesprek hadden geslaagd zijn. Super!


Gert, Ien, Rilana, Sonja, Maurice en Sandra vanaf deze plek van harte gefeliciteerd! Deze droom hebben we met z’n allen toch maar mooi waar gemaakt!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten