dinsdag 15 maart 2011

Inspirerend ochtendje

Vanmorgen ben ik voor de tweede keer naar de Open Coffee bijeenkomst geweest. Ik heb even getwijfeld of ik zou gaan. Ik heb nog veel werk liggen wat af moet binnen een paar weken. Toch maar besloten om te gaan en daar heb ik geen spijt van. Het is heel fijn om met je gedachten even met wat anders bezig te zijn en je blik weer een beetje te verruimen. Horen waar andere mensen mee bezig zijn en hoe zijn hun doelen proberen te bereiken. 


Voor mezelf is het ook een beetje een ijkpunt om te kijken of ik niet stil blijf staan. Als ik terug kijk naar een maand geleden vind ik zeker dat ik dichter bij mijn doel kom, mijn droombaan. Dat ik nog niet weet hoe die er uit ziet, vind ik niet zo erg. De contouren worden wel langzaam zichtbaar. Ik weet weer wat ik leuk vind en hoe ik het liefst werk. Ik wil een baan waar ik zelf mijn werkzaamheden in kan delen, als zelfstandige of binnen een organisatie waar je die vrijheid hebt. Daarnaast vind ik het heerlijk om ergens in te duiken en daar lekker mee aan de gang te gaan. Af en toe gesprekken voeren om mijn eigen ideeën bij te stellen of om nieuwe informatie te vergaren. Ook in een klein team waar je toewerkt naar een gezamenlijk resultaat zie ik me wel werken. 
In een paar gesprekken die ik vanmorgen gevoerd heb merkte ik dat ik het ook leuk vind als ik mijn kennis door kan geven aan een ander, zodat die er wat mee kan. Leuk om te ervaren dat ik toch echt wel het een en ander opgestoken heb op de opleiding en dat ik wat kan doen met die kennis. 


Ik ben nog steeds druk aan het bouwen aan mijn website www.jouwtalent.jouwweb.nl.
Ik wil er zo veel in stoppen dat het lastig is om te kiezen. Daarnaast loop ik tegen mijn technische beperkingen aan. Heel wat uurtjes gaan op aan het ontdekken hoe zo'n site in elkaar steekt en hoe je zaken het best kunt doen. Nu wordt het weer tijd om met het inhoudelijke stuk aan de slag te gaan en even te stoppen met de vormgeving. Dus aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten